Invorderingsbedrijf
Serviceovereenkomst Incasso Premium
Tegen een jaarlijkse bijdrage onbeperkt minnelijk incasseren in Nederland met een Serviceovereenkomst Incasso Premium. Het resultaat: lastig te innen facturen betaald.
- Onbeperkt zaken laten behandelen
- Vaste contactpersoon
- 24/7 online dossiers volgen en nieuwe overdragen
- 100% uitkering van de hoofdsom
- Geen kosten bij non succes
- Door specialisten met 10+ jaar ervaring
Last van wanbetalers? Met de Serviceovereenkomst Incasso Premium kunt u al uw zaken laten incasseren
Met de Serviceovereenkomst Incasso Premium kunt u onbeperkt minnelijk incasseren in heel Nederland. De eerste benadering is mild. De aanmaning of factuur kan namelijk aan de aandacht van de debiteur zijn ontschoten. Geeft uw debiteur na diverse sommaties niet thuis, dan voeren wij in overleg met u de druk op met maar één doel: ervoor zorgen dat u zo snel mogelijk het geld ontvangt waar u recht op heeft!
Voordelen Serviceovereenkomst Incasso Premium
- Altijd up-to-date, waar ter wereld u ook bent
- In heel Nederland kunnen incasseren
- U hoeft zelf geen stappen te ondernemen
- Kost uw niets: uw klant betaalt de kosten
- Uit onze naam verstuurd: behoud klantrelatie
- Nooit achter uw betalingen aan
Onbeperkt incasseren in Nederland?
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen direct contact met u op!
Hoe werkt de Serviceovereenkomst Incasso Premium?
Met de Serviceovereenkomst Incasso Premium kunt u onbeperkt minnelijk incasseren. Dit traject ziet er als volgt uit:
Stap 1.
De betaling van uw klant blijft uit.
Stap 2.
U draagt uw vordering aan ons over waarna wij direct starten met het dossier. Voor 16:00 uur ingediend, is dezelfde dag actie.
Stap 3.
Wij vullen uw dossier verder aan en stellen uw debiteur onmiddellijk in gebreke. Blijft betaling uit, dan sommeren wij schriftelijk en nemen we telefonisch contact op om hem/haar tot betaling te bewegen.
Stap 4.
U kijkt tegelijkertijd over onze schouders mee, vanuit onze eigen exclusieve online cockpit: onze geavanceerde online portaal waarin u 24/7 de actuele status van uw zaken op de voet volgt.
Stap 5.
Wij hebben zestien contactmomenten met uw klant: telefonisch, per mail, via sms en brieven.
Stap 6.
Er volgen drie uitkomsten:
1. Uw factuur is betaald
2. Er is een betalingsregeling afgesproken
4. In overleg met u zetten we het incassotraject voort in het gerechtelijk traject