Betalen

Invorderingsbedrijf incasseert voor bedrijven openstaande vorderingen. Wanneer u een vordering niet op tijd betaalt, nemen wij contact met u op. Dat kan per telefoon, e-mail, brief, sms, WhatsApp of via een huisbezoek. U kunt de vordering in een keer betalen of indien onze opdrachtgever akkoord gaat, een betalingsregeling treffen.

Op deze pagina geven we meer informatie over wat u moet doen als u een vordering niet op tijd heeft betaald.

Betalingsregeling treffen

Heeft u moeite om in één keer het openstaande bedrag te betalen? In veel gevallen kunt u een betalingsregeling treffen.

Saldo schuld opvragen

Wilt u weten hoe hoog uw openstaande schuld bij Invorderingsbedrijf is? Op de pagina saldo schuld opvragen kunt u uw openstaande schuld opvragen.

Bezwaar maken

Wilt u bezwaar maken tegen een openstaande vordering? Via de pagina ‘Bezwaar maken‘ kunt u een bezwaar indienen.

Hulp en informatie

Wilt u bezwaar maken tegen een openstaande vordering? Via de pagina ‘Bezwaar maken‘ kunt u een bezwaar indienen.

Hulp bij geldproblemen

Ziet u binnenkort uw rekeningen niet meer betaald worden? Of heeft u al een langere tijd financiële problemen en geen overzicht meer over uw financiën? Dan is het cruciaal om direct hulp in te schakelen.

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? In onze FAQ hebben we de meestgestelde vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet. Hopelijk vindt u zo antwoord op uw vraag. 

Is uw vraag niet beantwoord? Mail uw vraag dan naar info@invorderingsbedrijf.nl en vermeldt in uw mail alle benodigde / relevante informatie zoals uw dossiernummer.

Klachtenregeling

Heeft u een klacht? Bezoek onze klachtenregeling en dien uw klacht in, wij doen ons uiterste best uw klacht naar tevredenheid af te handelen.

    Door dit formulier in te vullen gaat u akkoord met de privacyvoorwaarden.

    Neem telefonisch of per mail contact op