Hebben mij geholpen met een salaris incasseren. Heb 50% extra bovenop m’n salaris gekregen, volgens hun jurist moest mijn ex werkgever dat verplicht betalen. Geen enkele kosten gehad aan incasso want no cure no pay regeling.
LET OP! ⚠
️
U staat op het punt om de pagina te verlaten, als u doorgaat dan zal uw ingevulde informatie verloren gaan.