Invorderingsbedrijf
Klachtenmodule
Aandachtige omgang met klachten geeft u de controle om te investeren in duurzame klantrelaties

- Registreren van klachten in categorieën
- Onbeperkt categorieën aanmaken
- Koppelen van categoriën aan bedragen
- Onderbreken van workflows
- Agenderen van follow-up acties
- Rapportage van klachten in tijd en in categorie



Duurzame klantrelaties met de Klachtenmodule
Een klacht van een klant is natuurlijk vervelend. Maar desalniettemin ontzettend belangrijk om hier serieus mee om te gaan en op een goede manier op te pakken. Een klacht volgt na een negatieve ervaring van uw klant. Met de klachtenmodule zorgt u ervoor dat uw klant het gevoel krijgt dat hij/zij gehoord wordt en zijn of haar mening kan delen. Hierdoor kunt u confrontaties oplossen voordat ze uit de hand lopen en uw klant tot klant behouden.
Hoe het werkt: de Klachtenmodule
Met de klachtenmodule uit het Riskprotector pakket, garandeert u een hoog servicelevel en voorkomt u frustraties door tijdig workflows te pauzeren. Heb de zekerheid dat zaken zijn afgehandeld door klachten te agenderen. Dit voorkomt dat klachten tussen wal en schip vallen. Onderbreek de workflow, met de On Hold functie, door klachten aan te maken. Ook kan er een betalingtoezegging worden toegevoegd aan een debiteur.
Met de klachtenmodule investeert u in betere en duurzame klantrelaties.
Voordelen van de Klachtenmodule
- Betere klantrelatie
- Klant krijgt het gevoel dat die gehoord wordt en kan zijn/haar mening delen
- Voorkom frustraties door tijdig pauzeren van workflows
- Confrontaties oplossen voor ze uit de hand lopen
- Tijdsbesparing door het automatiseren van follow-up acties
- Behulpzaamheid naar de klant
Demo klachtenmodule aanvragen?
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen direct contact met u op!



Klachtenmodule: ervaringen van onze klanten
















































































































