Invorderingsbedrijf
Klachtenmodule
Aandachtige omgang met klachten geeft u de controle om te investeren in duurzame klantrelaties
- Registreren van klachten in categorieën
- Onbeperkt categorieën aanmaken
- Koppelen van categoriën aan bedragen
- Onderbreken van workflows
- Agenderen van follow-up acties
- Rapportage van klachten in tijd en in categorie
Duurzame klantrelaties met de Klachtenmodule
Een klacht van een klant is natuurlijk vervelend. Maar desalniettemin ontzettend belangrijk om hier serieus mee om te gaan en op een goede manier op te pakken. Een klacht volgt na een negatieve ervaring van uw klant. Met de klachtenmodule zorgt u ervoor dat uw klant het gevoel krijgt dat hij/zij gehoord wordt en zijn of haar mening kan delen. Hierdoor kunt u confrontaties oplossen voordat ze uit de hand lopen en uw klant tot klant behouden.
Hoe het werkt: de Klachtenmodule
Met de klachtenmodule uit het Riskprotector pakket, garandeert u een hoog servicelevel en voorkomt u frustraties door tijdig workflows te pauzeren. Heb de zekerheid dat zaken zijn afgehandeld door klachten te agenderen. Dit voorkomt dat klachten tussen wal en schip vallen. Onderbreek de workflow, met de On Hold functie, door klachten aan te maken. Ook kan er een betalingtoezegging worden toegevoegd aan een debiteur.
Met de klachtenmodule investeert u in betere en duurzame klantrelaties.
Voordelen van de Klachtenmodule
- Betere klantrelatie
- Klant krijgt het gevoel dat die gehoord wordt en kan zijn/haar mening delen
- Voorkom frustraties door tijdig pauzeren van workflows
- Confrontaties oplossen voor ze uit de hand lopen
- Tijdsbesparing door het automatiseren van follow-up acties
- Behulpzaamheid naar de klant
Demo klachtenmodule aanvragen?
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen direct contact met u op!
Klachtenmodule: ervaringen van onze klanten
Onze creditmanagement specialisten
In 10 jaar tijd zijn wij uitgegroeid tot wereldwijde marktleider op het gebied van credit management. Met ons innovatieve ‘Riskprotector’ platform en haar modules, waaronder Kredietrapporten, bieden wij u als bedrijf de bescherming die u nodig heeft.
Bent u benieuwd naar onze mogelijkheden op het gebied van Credit Management en Order to Cash oplossingen, of heeft u vragen over de module Kredietrapporten? Onze specialisten staan u direct te woord.
Onze incassospecialisten
In 10 jaar tijd zijn wij uitgegroeid tot wereldwijde marktleider op het gebied van incasso. “Wij gaan verder waar anderen stoppen”.
Bent u benieuwd naar onze mogelijkheden op het gebied van incasso, of heeft u vragen over incasso? Onze specialisten staan u graag direct te woord.
Demo klachtenmodule aanvragen?
Vul hieronder uw gegevens in en wij nemen direct contact met u op!
Onze kantoren
Wij zijn gevestigd in Den Haag, Rotterdam, Groningen en Amsterdam en bieden u de beste service om het doel te bereiken dat u voor ogen heeft: uw geld terugkrijgen van iemand die weigert te betalen.
Wilt u grote hoeveelheden dossiers uit handen geven of direct uw vordering overdragen? Neem dan contact op +3170-762 0330 / +3120 – 760 3920 of via bovenstaand contactformulier.
Hoe werkt de Klachtenmodule?
Demo aanvragen?
Benieuwd naar de mogelijkheden van de Klachtenmodule? Vraag nu gratis de demo aan!
Wilt u een demo van de Klachtenmodule uitproberen?
Vul uw gegevens in en wij nemen direct contact met u op!
Waarom 40.000 klanten u voor gingen
- Dé #1 incassering in het binnen-en buitenland
- No Cure No Pay aanpak
- Altijd inzicht (24/7) in uw zaak via ons uniek Online Cockpit portaal
- Up to date Kredietinformatie en verhaalsinformatie
- Innovatieve Order to Cash oplossingen
- Credit Control Systemen
- Credit Management Specialist
- Direct actie (dezelfde werkdag)
Onze creditmanagement specialisten & adviseurs
- Laurens LemmensCredit management specialist
- Bas ToetCredit management specialist
- Luka TripicCredit management specialist
- Danny de JongCredit management specialist