Inloggen op de klantenomgeving

De Online Cockpit is exclusief voor opdrachtgevers. Indien u nog geen eigen account heeft, klik dan hier om uw vordering direct over te dragen of neem contact met ons op via telefoon +31(0)70-7620330.

Wachtwoord vergeten Inloggen
Meer betaalde omzet met Credit Scoring
helloquence-OQMZwNd3ThU-unsplash

U heeft vast wel gehoord van Credit Scoring! Of toch niet? Als u er niet bekend mee bent, zal u vast meer willen weten over dit onderwerp. In dit artikel worden al uw vragen met betrekking tot Credit Scoring beantwoord en zal u inzien hoe de cashflow van uw bedrijf kan profiteren van Credit Scoring!
(meer…)

Lees Verder
Verhoog de klanttevredenheid: Klantbehoud is 6 keer goedkoper dan het werven van nieuwe klanten
pexels-photo-573565

Hoe goed debiteurenbeleid tevreden klanten oplevert

Op een ochtend zit u aan de eettafel met uw gezin. U ziet een envelop met het logo van uw hypotheekverstrekker. “Vreemd, ik krijg normaal nooit post van hen”, denkt u nog. Eenmaal opengemaakt begreep u pas waarom u nooit post kreeg. U hebt een betalingsachterstand. Het was nog nooit eerder voorgekomen en is nu wél het geval. Wat doet u dan? U had zo’n goede relatie met de hypotheekverstrekker. U was een trouwe klant met een vaste adviseur. Waarom staat er in de brief, dat als u niet onmiddellijk betaalt, dat zij dit dossier zullen overdragen aan een incassobureau?

(meer…)

Lees Verder
Wat is het retentierecht en hoe oefent u dit uit?
censorship-limitations-freedom-of-expression-restricted-39584

“Met het juiste gebruik van het retentierecht is uw vordering een stap dichterbij een succesvolle afronding” Maar wat is het retentierecht? 

(meer…)

Lees Verder
Vijf tips om wanbetaling te voorkomen
pexels-photo-1068523

1. Hanteer algemene voorwaarden en verklaar deze van toepassing op uw overeenkomst

Algemene voorwaarden zijn uw bedrijfsspecifieke voorwaarden die van toepassing zijn op alle overeenkomsten en transacties met uw bedrijf. Omdat ze algemeen zijn, hoeven deze voorwaarden niet telkens opnieuw onderhandeld te worden.
(meer…)

Lees Verder
Uit de praktijk: Mag ik de betaling van mijn factuur opschorten?
pexels-photo-1253591 (1)

Afgelopen maand dagvaardde we een particulier voor de rechtbank van Heerlen. Onze cliënt, een installatiebedrijf, die voor deze particulier zijn huis had geïsoleerd, weigerde zonder geldige rechtsgrond de factuur van enkele duizenden euro’s te betalen.
(meer…)

Lees Verder
Nieuwe wet incassokosten schept duidelijkheid
photo-1457369804613-52c61a468e7d

U betaalt een rekening te laat en ontvangt een brief van een incassokantoor. Snel maakt u het originele factuurbedrag over en u hoopt dat daarmee de kous af is. Tot 1 juli van dit jaar was dat in veel gevallen ook zo. Vanaf 1 juli 2012 gaat echter de nieuwe wet incassokosten in. De kans is dan ook groot dat betaling van de niet betaalde incassokosten alsnog via de rechter wordt afgedwongen.
(meer…)

Lees Verder