Invorderingsbedrijf B.V. beschikt over een jarenlange expertise in de incassowereld. Al 20 jaar maken wij ons hard om te zorgen dat onze klanten het geld terugkrijgen waar ze recht op hebben. Onze focus ligt voornamelijk bij MKB-bedrijven. Dit doen we vanuit ons hoofdkantoor in hartje Den Haag.

Het Invorderingsbedrijf maakt gebruik van 5 kernwaarden die leiden tot 100% uitbetaling van de hoofdsom! Onze accountmanager Gabriel Huisman legt u dit graag verder uit.

1. Zorgvuldig

Het begint bij de juiste informatie.

Niemand vindt het prettig om op zijn of haar schulden gewezen te worden. Voor de meeste is het daarom ook schrikken als een incassobureau bij ze aanklopt. Het kan leiden tot een negatieve ervaring voor uw debiteur als ze een telefoontje van een incassobureau krijgen zonder verdere uitleg of informatie. Dit bevordert de relatie tussen u en uw debiteur niet.

Daarom probeer ik alvorens informatie bij onze klanten te verzamelen en ook uw debiteur zo goed mogelijk in te lichten als ik hem of haar voor het eerst benader. Deze zorgvuldigheid in benadering is wellicht één van onze belangrijkste kernwaarden. Zo komt uw debiteur niet voor nare verassingen te staan en zal er eerder wederzijds respect worden opgebouwd. Uw debiteur is in onze ervaring dan vaak gewilliger om mee te werken. Zo krijgt u sneller uw geld terug.

2. Betrokken

Personeel met hart voor uw zaak.

Incassobureaus hebben in de loop der tijd een slechte naam opgebouwd betreffende of inzake het personeel. Bij het horen van de naam denkt men vaak aan koelbloedig personeel en opdringerige telefonisten. Wij van het Invorderingsbedrijf willen dit beeld hervormen door onze tweede kernwaarde: betrokkenheid. Zo hoeft u ook niet te schromen om ons in te schakelen.

In onze sollicitatieprocedure wordt gekeken naar het toonbeeld van de sollicitant. Het is belangrijk dat hij of zij in ons profiel past. De incassowereld is namelijk een wereld vol passie en emotie. Als personeel moet je hier goed mee om kunnen gaan. Daarom is het van belang dat ons personeel zich goed kan inleven in zowel onze klant als in zijn of haar debiteur ,waardoor u met een gerust hart het terugvorderen van uw geld aan ons over kunt laten.

3. Klantgericht

Het kan veel losmaken bij iemand.

Ik zie het wel eens voorbij komen bij mijn collega’s op de eerste lijn; vervelende gesprekken en emoties die bij de debiteuren van onze klanten hoog oplopen.
Gelukkig heeft ons personeel een stressbestendige training gevolgd om hiermee om te gaan. Zo weet men te allen tijde rustig te reageren in dit soort situaties. Uiteindelijk zoeken we allemaal naar een goede oplossing voor alle partijen. Gezien het om een klant van onze klant gaat, moeten we klantgericht te werk gaan. Vandaar dat dit ook een belangrijke kernwaarden in onze organisatie is. Wanneer de debiteur weer wat bedaard is kunnen we verder met het oplossen van de situatie. En hoe sneller, hoe beter in dat geval.

4. Initiatiefrijk

Samen werken we naar de beste oplossing.

Invorderingsbedrijf B.V. is het enige creditmanagementkantoor wat ervoor zorgt dat na uw belletje diezelfde werkdag nog actie ondernomen wordt. Wij weten hoe het is om te moeten wachten tot uw debiteur zijn of haar openstaande factuur betaald.

Toch is het uitstel in betaling niet altijd moedwillig. Soms kan uw debiteur de factuur gewoonweg niet betalen. IVB zoeken dan graag samen met u en uw debiteur naar een geschikte middenweg. Zo hanteren wij ook deelbetalingen. Hierbij kijken we naar de solvabiliteit van uw debiteur waarop wij dan weer een betalingsplan baseren.

5. Effectief

Wij gaan voor goud!

Onze vijfde en laatste kernwaarde is effectief te werk gaan. Dit doen wij middels onze werkwijze die dankzij jarenlange ervaring zich heeft ontwikkeld tot een effectieve manier van geld terugvorderen.

In eerste instantie zetten wij een duidelijke maar subtiele berichtgeving in naar uw debiteur toe. Nu moet het niet zo zijn dat wanneer uw debiteur besluit om niet te betalen, dat wij hier afwachtend toekijken. Een hardere aanpak is in dat geval noodzakelijk. Wij zitten dan bovenop de zaak om uw debiteur zo snel mogelijk het verschuldigde bedrag over te laten maken. Ons uitgangspunt blijft uw geld terug krijgen van een wanbetaler.

Invorderingsbedrijf inschakelen?

Kom in contact met één van onze juristen voor advies op uw casus. Dit doet u door te bellen naar onze klantenservice: +31 70 762 0330, of een mail te sturen naar: info@invorderingsbedrijf.nl

ShareShare on FacebookTweet about this on TwitterGoogle+

Wij gaan door waar andere stoppen!

500 Gewonnen zaken
80 Nieuwe klanten in 2018
25 Gewonnen Awards
€ 9.503.613 Geincasseerde omzet